Sveiki,

Pagarbos ir objektyvumo, kolegos!

Nežinote kaip pridėti dėstytoją ar susieti jį su dalyku? Kaip tai padaryti skaitykite pagalbos puslapyje »

Neturite vartotojo? Registruokitės!

Prisijungti

Pamiršote slaptažodį?

Dėstytojai ir vertinimai

Draugai:
Interneto svetainių kūrimas
Grafikos dirbtuvės


Moksleiviams:
Pratybų atsakymai


Danguolė Janickienė
Greita poros paieška:
Informatika
Danguolė dar dėsto:
Kiti šio dalyko dėstytojai:
Kompetencija: +0.8     Bendravimas: -1.1     Pažymiai: -0.7
pukuotukaz, 2014-10-19
gavau nedaug, betnera uz ka pykt
Anoniminis vartotojas, 2013-06-13
Super
Anoniminis vartotojas, 2013-05-23
moteris- legenda :D džiaukitės, kam neteko pas ją studijuot
VDU_Studentas, 2012-01-06
Neįsivaizduoju, kaip Jums, kolegos, ši ugninga moteris gali nepatikti. Sakote ji neobjektyviai vertina? Pažiūrėkit į gautą pažymį bei procentus už laboratorinį/koliokviumą/egzaminą pažymiai visada +1.
Piktas studentas, 2011-11-25
Informatikas, 2010-05-29
Energinga ir šauni dėstytoja, skirianti didelias pastangas paskaitoms. Galbūt pats dalykas ne visiem įkandamas ir atsiskaitymai nelengvi, bet per koliokviumą ir egzaminą viskas tiksliai pagal duotą medžiagą. Padeda tiems, kurie stengias ir ateina kažko išmokti, o ne kėdės patrinti. Humanitarus ir sociologus užjaučiu.
VDUstudentė, 2010-05-27
O taip... Janickienė... :D Bet man pavyko negaut skolos :)))))
Neakivaizdininke, 2010-04-08
pritariu.Destymas jos tik galintiems daug iskesti. As, deja, nepakeliau tos kancios...
lapinasevf, 2008-06-30
Dėsto višiškai nereikalingus dalykus, kažkokią istoriją kurios neprireiks niekam. O laboratoriniai vyksta "nusirašinėjimo" būdu nuo knygos. manau, kad informatikos dėstytoja turėtų mokėti prijungti projektoriu prie PC . Deja
Anoniminis vartotojas, 2008-06-22
Baimė. Manau pagrindinis dalykas dėl ko kyla ši isterija tarp fuksu dėl Janickienės. Jugi yra kitas pasirinkimas tarkim A.Deveikis, visada linksmas ir tuo metu kai rašo skolą. :-)

Dėl teorijos taip jos daug, reikia pasimokinti, bet yra nevienas būdas kaip gauti gerą pažymį.
Pavyzdys:
Ekonomikos fakluteto studentė atėjus dieną prieš savo koliokviumą sėdėjo prie durų nuo ryto ir klausinėjosi klausimus ir atsakymus. Rytojaus dieną nebejoju jog iškrito ne vienas tas pats klausimas kurį buvo susižinojusi, beto išgirdusi ir teisingą atsakymą. Rezultatas 9. Tai nevienas būdas kaip ne kalus visos knygos gauti nebloga pazymi. Reikia smegenis krutinti kolegos.

Dėl pagarbos. Taip Janickienė pasako viską studnetui tiesiai šviesiai, kartais aukštesniu tonu. Jeigu studentas moka pastovėti už save ir atsakyti, išsakyti savo nuomonę, o nėra apimtas baimės ir tyli arba priešingai kalba vėjus, viskas būna gerai.

Dėl informatikų. Tai dar vienas gandas, kadangi pats juo esu, man viskas buvo taip pat. Tuomet sklido gandas, Janickienei patinka žalia spalva.. :D visi laikę egzaminus buvo apsirengę žaliai, štai ką daro panika. :D Vertinamos yra žinios, kaip jas pateiksi, niekas daugiau.

Dėl teorijos nesijaudinkit yra priimtas ir parktios įstatymas, tad po teorijos teks vėlsniuose kursuose ir praktikos paragauti. Juolab yra laboratoriniai darbai.

Mano atsiliepimas apie D.Janickienę kaip 4 kurso informatiko, gavusio diplomą yra kuo puikiausias. Kas studijuos IF ir susidurs su šia dėstyoja tai supras.

P.S
Dirbtinis intelektas - tai niekis, palyginus su natūraliu kvailumu.
anonimas, 2008-06-09
Uzjauciu,kas pas ja turi informatika...
Aukse, 2008-04-13
Labiau išsigimusios mokymo sistemos už gerb. D. Janickienės nėra niekur. Ypač kai kalba eina apie esą laisvai pasirenkamą D grupės dalyką informatika. Tikras pasityčiojimas. Šiame pusmetyje gal du trečdaliai studentų jau potencialūs skolininkai. Jei sistema nesikeis prižadame piketus, kreiptis į aukštesnes instancijas.
NIF07, 2008-02-06
Kaip informatikos destytoja, manau, turetu moketi projektoriu prie PC prijungti. Deja...
lotosas, 2007-12-16
kas pasake miau, 2007-06-27
Niekuomet neskubu smerkti, bet apie ją negalėčiau pasakyti nei vieno gero žodžio. Kartais pakraupdavau kaip ji elgiasi su studentais per paskaitas (jaučiasi esanti ant aukštesnio evoliucijos laiptelio, palyginus su tais "kirminais" studentais;)
P.S. nesu jos nuskriaustas studentas - išsilaikiau iš pirmo karto ir gavau tikrai gera balą, bet asmeniškai ji man ne dėstytoja, o tikras košmaras ir jai laikas būtų užsiimt kokia kita veikla, o ne mokyti studentus
egi2ke, 2007-01-24
Uz ka gerbiu destytoja - tai uz karsta meile dalykui:) Ji fanatike geraja prasme. Bet visa kita - tai susireiksminimas nerealus :(
alela, 2006-10-22
neskaiciau as tos jos knygos...nelankiau as tu jos paskaitu...kazkoks genijus lanke ir sukonspekstavo klausimus,kurie, anot jos, galetu buti egze ar koly...iskaliau juos - is kolio ir egzo gavau po 10...reikia zinot ka mokintis:)
beje, kad ir kaip ten bebutu, vargsams studentams pasvajojus, lydekai paliepus atejo senes jenes imperijos galas:D
renaciuke, 2006-07-25
Kam buti tokia destytoja, kurios visi bijo?Informatika ir taip-sunku.Tai kam miela destytoja viska apsunkina?Nors ,tiesa sakant, pries atsiskaitymus ji kala i galva tol kol ikla.Uz tai ja ir gerbiu, nes lieka zymiai maziau savarankisko mokymosi.
smilgelė, 2006-06-17
nu labai protingas žmogus , bet pagal savo protingumą ir kitus vertina, jai atrodo kad kiti turi mokėti taip kaip jinai o jei nemoka kagi skola neišvengiama.
Charisma, 2006-06-15
Dziaugiuosi, jog issilaikiau si dalyka be skolu, ir ivertinima gavau gana auksta, taciau ruosimasis koliui ir egzui buvo sausas kalimas trukes apie pusantros savaites. Siaubingas stresas visa semestra, nes jei butu skola, tai jau nemenkute. visa laime, jog laboru destytoja turejom tikrai gera ir paslaugia, visada stengdavosi padeti ir paaiskinti.
birbizass, 2006-06-13
neidomios paskaitos, jokios pagarbos, pazymiai is dangaus
laimes kudikis, 2006-05-22
sunkoka kalbet apie tokia destytoja, apie kuria jau sitiek prikalbeta visu. Bet tikrai nera is tu bloguju:destomas dalykas gal ir sunkokas, bet bent jau aiskiai ziani ko is taves nori ir jau tavo valioj kiek pajegsi ismokt.vertinama pagal ta tavo valia:)
Studentas, 2006-05-18
komentaras paprastas - Kirvis. kas mokesi vdu supras. pas ja turejau 7, maciau kaip tyciojasi is kitu, ir viesai ir ne... Ji kaip Stalinas - sukure savo ivaizdi, kaip asmens-dievo, kurio visi net ir po mirties bijos. kas per pazymiai ir elgesys su studentais galite patys spresti vien is to, kad VDU administracija uzdraude jai tiesiogiai vertinti studentus ir jiems pasirasineti...
kivius, 2006-03-28
zino ji daug, pagarbos verta, bet pazymiu bendra statistika tragiska - o tai jau rodo kad yra problemu su destoma medziaga. turejau 9, bet jos vertinimo sistema vertinu neigiamai..
Tautvydas P., 2006-03-05
Sunku pas ją, griežta tvarka.
soliaris, 2006-02-15
Kaip ir daugelis buvau prisiklausius visokiu baisybiu apie sia destytoja, taciau kol kas lankydama paskaitas nepastebiu siame zmoguje nieko baisaus.Nemanau, kad reiklumas, grieztumas yra bloga savybe, ypac dirbant toki darba.Aisku, kartais pastabos ir replikos buna per daug kandzios ir gali susisaryti ispudis, kad destytoja negerbia zmoniu.Kaip yra is tiesu, ne vienas jos nepazistantis negali pasakyti.Tai tiek:)
KRIUKRIU, 2006-01-23
Labas vakaras. Bijojau kelių dalykų, matiekos ir informatikos. Pradėjus lankytis pas gerb... Danguolę paskaitose, puoliau į neviltį. Pastaroji dar labiau padidėjo po pirmų laborų atsiskaitymų, bet po kolio, už kurį gavau 4 buvo galiakas. Padariau išvadas, susikūriau sistemą ir... už egzą 10 ir galutinis 8 Tad tik noriu jums kolegos pasakyti, kad po grb. Janickienės geležinės ledi kauke, slypi šiltas ir mielas žmogutis. Nebijokit. Sėkmės...
Ametistas, 2005-12-15
To Phosphor

Atsakau: beveik nieko "nekaliai", tik kalbas: kokios mokslinės, kokios daugiatikslės ir t.t. Klaidų knygoje mačiau, nes mano darbas su kompiuteriais ir jų programomis suijęs. Bet atsakinėjau taip, kaip buvo knygoje. Gali manyti, man pasisekė :) Tiesiog viena galiu pasakyti - dėsto tikrai labai gerai ir, mano nuomone, pažymio negaili.
Phosphor, 2005-12-14
Gerai, kai tamsta toks Ametistas ir iskalei desimtukui, bet kazi, ar pagalvojai, ka mokaisi...klaidu nepastebedavai? Nesimeokie, o kalei reiskia, jei neisigilinai i tai, kas rasoma. Kalbu ne apie siaip kokias texto rinkimo klaidas, o apie faktu iskraipyma. Tai stai tat tai
Nagaina, 2005-11-26
pvspvs, 2005-11-23
zveris! :) tyciojasi is studentu, uzduotys tai paskiskos. pats pas ja turejau 5. dziaugiuosi istrukes :)
dadada, 2005-11-23
Lopez, 2005-11-23
dabar, kai sitas dalykas jau praeity, ja vertinu kitaip. Kaip destytoja ja gerbiu, bet tie vadinamieji testukai retai ismesdavo taip laikiama rezultata (ne viena naktele praleidus kalant ta vadoveli) :/
Spinduliux, 2005-11-21
Man ji kaip destytoja patiko :) pirma semestra lankiau paskaitas visas is eiles, nes buvau prisiklausius visokiu komentaru, koks jis siaubas.. po kolio - nebuvau nei vienoj paskaitoj.. :) ten ir nereikia but, nes visa medziaga yra jos knygoje, tai kam eiti ir klausyti du kartus ta pati? isvede 7.. nors dvejojo tarp 7-8.. buciau ejus po kolio i paskaitas gal ir 8 butu isvedus, bet man ir 7 gerai :) juo labiau kai isveda tokia "ale" griezta destytoja :)
Anoniminis vartotojas, 2005-11-20
braske, 2005-11-20
Kai pasimokai pas kitus informatika ar statistika,tai supranti, kad Janickiene tiesiog angelas-visa medziaga sukramtyta ir sudeta i knyga,tik tereikia ismokti...o kad griztu tie laikai,kai buvau pirmam kurse..tada tikrai 10 buciau turejus pas ja :)))))))
ingule, 2005-08-12
Manau kaip destytoja ji yra gera, nes paskaitos idomios, savaime aisku ne visos, bet nera dalyko idomaus nuo a iki z..:)
taip pat vertinu jos pedagogiskuma - nuolat palaiko kontakta su auditorija ir tokiu budu koncentruoja demesi, kalba aiskiai, energingai, akcentuoja svarbius dalykus..:) Dabar apie madziaga - jos tikrai per daug ir ji per smulkiai pateikta - mokantis turi atsirinkti kas tikrai svarbu, o kas ne. Is visos tos knygos atsimenu vos keleta temu, kurios buvo tikrai idomios ...:)
Algirdas Sruoga, 2005-06-20
O man labai patinka Danguole..
objektyvi;), 2005-06-14
Ne moteris, bet ugnis! Jei stebetum paskaitas iš šalies, visai įdomu būtų :D... URAGANAS tiesiog! Tiek energijos, tiek jėgų atiduoda. O jei paskui koks spangas studentas paklausia to, apie ką ji dešimt minučių siautėjo, tai kaip žmogui atlaikyt?:)))... Bet nereikia klausyti "pletkų", nes kiekvienas kuria santykius pats, su dėst.Janickiene taip pat. Neikite pas ją su neigiama nuostata - ji puiki moteris. Sėkmės!
Edule, 2005-06-13
jo... mane per egza grazuole isvadino - visa gyvenima mokiaus vokieciu, tai kai suvedziau per egza atsakymus surinkau tik 2 balus... bet priejo, apreke "tu cia ka - atejai universiteto papuost?!" tai pasijauciau ne tik universiteto grazuole... :) pataise atsakymuose klaidas ir surinkau kiek reikejo... nors uz egza gavau 6, laborus - 10. praejo 1 metai ir pati pradejau informatika destyt... bet kur jau man lygiuotis i Janickiene...
meskiukas, 2005-06-13
Tiesiog trūksta žodžių...
spange, 2005-06-13
Nelikau "skolinga", bet prisiminus nupurto!!! Kam teologam, sociologam ir pan.toks dalykas? Vargsai pas ja papuole:)
Vien jau reikalavimas pirkti jos knygas - ne santazas? Ne moralinis spaudimas?
Aisku, VDU gerai - pinigeliai tai byra nemazi:)))
Taip kad ateinancios kartos dar kentes. O patenkinti tik tokie, koks pvz., buvo per musu egza - net susitraukes is piktumo aukstesnio kurso informatikos studentas, visa savo pykti isliejantis ant tokiu vargseliu kaip mes(matyt paciam nemazai kliuve praeityje).
siauraake, 2005-06-13
na destytoja isties gera. Paskaitose labai gerai isimenama informacija, kadangi pateikiama vaizdine informacija, taciau tos informacijos per daug. Ji isitikinusi, jog sis dalykas gyvenime yra svarbiausias ir i koliu bei egzu medziaga ieina daug niekam nereikalingu istoriniu faktu ir pan. dalyku :(
Testu sistema tai padek dieve O_O
Anoniminis vartotojas, 2005-06-12
Apsisaukele paskutine, nabage, kuri pasitenkina zemindama studentus.
godzila, 2005-06-12
nieko keisto, kad si vytuko destytoja susilaukia daugiausia komentaru, labai jau daug legendu apie ja sklando, bet tikrai nereikia viskuo tiketi. na pas ja reikia super zinoti, tik tos zinios nenaudingos. nera taip baisiai, kaip visi kalba.
Klimas, 2005-06-12
Siaip tai nera ji tokia baisi kaip ja norima parodyti. Mokiausi pas ja ir nereikejo persistengti norit gerai islaikyti koli ir egza. Jei bent kiek pazysti kompiuteri tai galima pasruosti per gera diena. Paskaitos pas ja geros naudoja vaizdine medziaga. Siaip patcios istorines medziagos galetu buti madziau, bet dar pakenciama. O per koli ir egza tai zinai kad gausi tiek kiek moki, ne taip kaip kaikuriuose dalykuose. Atrodo viska moki idealiai, nes jau dirbi ta darba ne vienus metus, o paima ir paraso neigiama.
kazkas, 2005-06-11
niu as galiu ir ka nors gero pasakyt, nes bent jau per paskaitas naudoja vaizdine madziaga, tai geraiu, nei sedet ir konspektuot, be to, neiprastas balso tembras. bet kai atsiemiau knygele ne skolos, labai labaaai dziaugiausi, kad daugiau tos knygos skaityti nereikes
neziniuke, 2005-06-11
kosmaras...
glory, 2005-06-11
Nesuprantu destytojos. Informatika yra praktinis dalykas, ne teorinis nuo to kad zinosi tiek sausos informatikos istorijos, geriau naudotis kompiuteriu neishmoksi. Tokios paskaitos naikina nora prisesti prie kompiuterio. O destytoja daro kas jai shauna i galva. Deje geru minciu jai ten neshauna....
Fluffy, 2005-06-08
Visiem tenka mokytis informatiką ir visi ją keikia.. Gal kartais ir per daug, gal kartais perdedama, bet yra ir tiesos. Pati dėst. Janickienė nėra ragana, tiesiog medžiaga, kurią tenka mokytis, yra visiškas šlamštas. Tai neturi jokių sąsąjų su praktika! Mes priversti kalti sausa teoriją, o praktinių žinių šitame kurse neįgauname. Praktiniai darbai yra patys elementariausi, o ir jų visai nevertina. Bet taigi kaiptik studentam ir reikia tų praktinių žinių, o ta teorija NIEKUO nepasitarnauja... :(
bambatrynis, 2005-06-07
nei ji siaubas nei ka... yra vdu ir kur kas baisesniu destytoju... pas ja bent puikiai zinai ka turi moketi, t.y.jos knyga:) nei daugiau nei maziau...man kaip informatikui tai bent naudinga...uzjauciu humanitarus, teologus ir kitus velnius:) is bendro issilavinimo daug kas zinoma, tai koliui ir egzui uztenka poros dienu pasiruosimo kad gauti teigiama ivertinima...aisku medziagos vis daugeja tai ateity neaisku kas bus...apie zmogaus intelekta sprendzia pagal jos dalyko kolio ir egzo ivertinima...jei turi gera pazymi tai gerbia, jei ne - nelisk i akis....
salamandra, 2005-06-01
1) kasmet rašo naujas knygas - būtina jas pirkti
2) reikia turėti nerealiai gerą atmintį - iškalti žodis žodin viską, kaip parašyta knygoje
3) reikia lankyti paskaitas ir per jas neklausti klausimų
4) jei nepasižymite gera atmintimi - taupykite pinigus ir nervus šiam dalykui. mat jis kainuoja daugiau nei semestras universitete.
*) įleisk kiaulę į bažnyčią, tai ji ir ant altoriaus užlips
rubija, 2005-05-27
VDU'no siaubas baubas.tikriausiai nereikia nei komentuoti.turi gera valdzios uznugary, tai ir daro sh.. ish studentu.
Manjakas, 2005-05-26
ner zodziu...
vice-prezidentas, 2005-05-26
Kiekvienas dalykas, kuri studentas mokosi, yra jo kompetencija. Ar sunkus ar nesunkus... Kaip manot KTU, VU, Oxforde lengviau...?
smike, 2005-05-24
jene yra jene :|)
Evil Inside, 2005-05-24
****iu paziba... Susikurusi nauja mokslo sriti kuri vadinasi "Informatika pagal Janickiene""... jos nepritaikysit realiam gyvenime, nes daugelis savoku isgalvotos pacios Janickienes... Juokinga kai dirbi desimt metu su kompiuteriu ir per egza pasakai fraze "kietasis diskas", ji susinervina ir paraso tau 4... matia pagal ja turi buti standusis...
povils, 2005-05-23
keisti jos motyvai. ne visus ir zinau, bet jei ji yra spaudziama is virsaus, tai daug kas is jos veiksmu butu ir pateisinama, bet jei taip elgiasi skatinama savo asmeniniu motyvu, tai tada truputi nutolstama nuo destytojo etikos
Andorada, 2005-05-23
Pilnai pritariu Studentui :), nors Ji informatike, bet kazkodel saviskiu negali nei MATYTI, nei GIRDETI.
Gedas_, 2005-05-23
kompas ne zmogus, zmogus ne kompas
Enzys Jagomastas, 2005-05-23
Labai sunkus dalykas. Tiesa sakant - per sunkus, tiek ten visko reikia iškalti, kad ohoho. O be to, informatikus sodina tai net dulkes kyla.
Pridėti arba redaguoti savo atsiliepimą!

Kompetencija

Nenoriu komentuoti / nežinau

Tiesiog genijus :)

Nepriekaištingos žinios

Žino daugiau nei yra būtina kursui

Žino tiek kiek reikia

Kai kurių žinių trūksta

Dažnai susidaro įspūdis, jog nežino apie ką šneka

Ničnieko nenutuokia


Bendravimas

Nenoriu komentuoti / nežinau

Kur žengia, ten pražysta gėlės :)

Visus gerbia, puikiai bendrauja

Linkęs/-usi palaikyti draugiškus santykius

Laikosi neutraliai

Sunkokas bendravimas, kandžios pastabos

Mėgsta tyčiotis

Viešai tyčiojasi ir niekina studentus


Pažymiai

Nenoriu komentuoti / nežinau

Pažymiai netgi geresni nei studentai verti

Pažymiai tikrai geri

Pažymiai atitinka žinias

Sunku pasakyti, įvairiai būna

Vertina griežčiau nei yra būtina

Vertina per griežtai

Be jokio reikalo prirašo skolų


Komentaras (Trumpas atsiliepimas apie dėstytoją)


Anoniminis komentavimas laikinai išjungtas - prašome prisiregistruoti ir prisijungti


Jeigu įvedant naują mokymo įstaigą įsivėlė klaida (ir ši įstaiga dar neturi nei vieno komentaro ar dėstytojo), galite ją tiesiog ištrinti ir pridėti kaip naują.
Ar tikrai trinti?

Klaida dialog_pranesk_js
Jeigu matote šį tekstą, praneškite administratoriui. Dėkui.

Klaida dialog_paklausk_js
Jeigu matote šį tekstą, praneškite administratoriui. Dėkui.