Sveiki,

Pagarbos ir objektyvumo, kolegos!

Nežinote kaip pridėti dėstytoją ar susieti jį su dalyku? Kaip tai padaryti skaitykite pagalbos puslapyje »

Neturite vartotojo? Registruokitės!

Prisijungti

Pamiršote slaptažodį?

Dėstytojai ir vertinimai

Draugai:
Interneto svetainių kūrimas
Grafikos dirbtuvės


Moksleiviams:
Pratybų atsakymai


Vladislav Fomin
Greita poros paieška:
ŽINIŲ VISUOMENĖS IT STRATEGIJOS
Vladislav dar dėsto:
Kiti šio dalyko dėstytojai:
Kompetencija: +2.9     Bendravimas: +2.8     Pažymiai: +2.5
Aruba, 2015-06-19
Manau, kad geriausiai atitinkantis VDU siekiamą dėstymo filosofiją ir vakarietiškų universitetų vertybes dėstytojas, kurio paskaitose studentas yra lygiavertis skatinamos diskusijos dalyvis, kuriam reikia PADĖTI studijuoti, o ne REIKALAUTI-ĮGRŪSTI žinias. Iš kitos pusės, kartais trūksta paskaitose to dinamiškumo, reiklumo iš studentų. Ne visi studentai, ir aš taip pat, pasiruošę prisiimti atsakomybę už išmokimą, todėl kartais mokymosi tempas tikrai sulėtėja.
Bet dėstytojas tikrai yra puikus, siekiantis padėti bei bendrauti taip pat ir neuniversitetinėje aplinkoje.
Just, 2015-06-11
INF5015 Žinių visuomenės IT strategijos dalykas tarsi INF5016 Elektroninė komercija ir IRT infrastruktūra tolimesnis tęsinys. Pateikiama literatūra (straipsniai bei case study‘iai), kurią reikia perskaityti namie. Pirmas įspūdis perskaičius straipsnius gali pasirodyti nuobodus. Tačiau atėjus į paskaitą dėstytojas juos taip gerai interpretuoja paaiškina ir priverčia atkreipti dėmesį į detales, kurios skaitant neatrodė tokios reikšmingos. Todėl kuo toliau tuo dalykas labiau įtraukia, supranti šių straipsnių reikšmę bei pradedi į juos žiūrėti kitu kampu - analizuoti, kritiškai vertinti. Mano nuomone, šis dalykas tikrai naudingas ir verta jį pasirinkti, nes jame susiduriame su daug pavyzdžių kur IT yra pritaikoma versle, į žinių bagažą įnešamos sąvokos kaip: strategija, „silo“ efektas, network effect ir daugelis kitų, kurie dabartinėje žinių visuomenėje yra privalomi žinoti. Dėstytojas noriai bendrauja su studentais, yra lankstus, užsiėmimas vyksta anglų kalba, kas priverčia lavinti šnekamąją kalbą. Tikrai rekomenduoju!
Eimantas, 2015-06-10
Įdomus dalykas, kol kas vienintelė paskaita kurioje jaučiasi, kad studijuojama magistre. Medžiaga pateikiama įdomiai ir objektyviai. Užduotys ne visada įdomios, bet visos naudingos. Įtraukianti paskaita.
socketchecker, 2014-12-16
Marius, 2012-05-30
Vien dėl šio dėstytojo paskaitų džiaugiuosi, kad studijuoju magistro studijas. Dėstomą dalyką pateikia iš praktinės pusės, įdomios ir naudingos paskaitos. Aktyviai bendrauja su studentais, visada pasiruošęs padėti ir organizuoja išvykas į užsienį. Kad tik daugiau dėstytojų taikytų tokius dėstymo ir bendravimo metodus.
dainius, 2012-05-30
Perskaitėte nemažai atsiliepimų kokios įdomios ir naudingos yra šio dėstytojo paskaitos. Bet šį kartą pakalbėsiu, kaip apie vadovą, tiriamajam darbui ir magistriniui.
Pirmiausiai, kiekvienam studentui tenka rinktis dėstytoją ir jo siūlomas temas. Taigi drąsiai siūlau, jei tik yra laisva vieta, imti šį dėstytoją, kadangi temos bus visada naujos, aktualios ir įdomios. Visų antra, konsultacijoms būtinai ras laiko ir maloniai padiskutuos apie iškilusias problemas, padės surasti sprendimą. Neabejotina kompetencija visais gyvenimo klausimais. Ir svarbiausia, jog šis dėstytojas gali atverti jums duris į plačiuosius vandenis, t.y. išvyksite į užsienį, susipažinsite su įdomiais žmonėmis, dalyvausite tarptautiniuose projektuose ir konferencijose. Taigi, jeigu norite ne tik pasyviai įgyti magistro laipsnį, bet tai padaryti įdomiai ir naudingai, tai rinkitės Vladą nedvejodami !!!
Saulius Kuzminskis, 2012-05-27
Ar galima po gero rudens pusmečio dalyko, dar pagerinti dėstymo ir bendravimo kokybę? Vladas rodo, kad galima :)
Pirmo kurso magistro pavasario semestre jau iš anksčiau žinomas dėstytojas dar labiau ieško bendravimo su jau pažįstamais studentais, organizuoja keliones, pasibuvimus, kurių metu taip pat nepraleidžia progos įdomiais ir gyvenimiškais pavyzdžiais paaiškinti studentams savo dėstomą dalyką. Jei tik turit galimybę kaip nors, kur nors paklausyti jo dėstomo dalyko - neabejokit, verta ;)
Eduardas T., 2011-05-29
Paskaitos įdomios ir aktualios. Dėstytojas išmano savo dalyką, kelia neeilines problemas ir sprendžia jas su auditorija. Dėstytojas suinteresuotas išmokyti ar bent jau suvokt dėstomo dalyko esmę. Nėra sausos teorijos, pateikiami realūs gyvenimiški pavyzdžiai.

Vyksta papildoma veikla po paskaitų(kai tam yra laiko ir sąlygų). Dėstytojas palaiko glaudų ryšį su studentais, konsultuoja, rašo laiškus.

Pažymiai atitinka paskaitų metų įgautas žinias ir jų panaudojimą.
Kika, 2011-05-24
VDU - jei visi destytojai turėtų tokį norą ir tokį užsigedegimą bendrauti ir dėstyti savo dalyką, neverčiant kalti ilgų sudėtingų apibrėžimo, o visą medžiagą pateiktų su tikslu palikti galvoje kuo daugiau informacijos, butų labai šaunu. Trūkumas nemokantiems gerai anglų kalbos (paskaitos angliškai), bet čia reik įžiūrėt kaip privalumą. Per pora semestrų mano anglų kalbos žinios pagerėjo.

Bendravimas: dėstytojas visada stengiasi išaiškinti studentui dėstomą medžiagą, noriai konsultuoja esant neaiškumams. Labai šiuolaikiškas požiūris į studenta. Dėstytojas - studento draugas.

Dalyko išmanymas tikrai geras, paskaitos dėstomos neskaitant nuo skaidrių, todėl paskaitos yra daug išsamesnės ir įdomesnės.
Gintare, 2011-05-20
Dėstytojas tikrai išskirtinis. Labai vertinu dėstytoją dėl jo kitokio mokymo pobūdžio, lyginant su tais, prie kurių buvau pripratusi, ir dėl bendravimo barjerų tarp studento ir dėstytojo panaikinimo. Kuo kitoks pobūdis? Pamėginsiu įvardint.
1) Visų pirma, dalyko medžiaga nėra nuskaitoma nuo skaidrių, tačiau perteikiama per pavyzdžius, į pateikiamą teoriją pažvelgiama iš įvairių pusių. Nežinau, kaip kitiems studentams, bet man pavyzdžių pateikimas didžiulis privalumas, nes paskaitų metu pateikiami pavyzdžiai padeda suprasti teoriją ir ją geriau atsiminti. Rašydama atsiskaitymą bandau prisiminti pavyzdį ir tada per jį atsakyti į pateiktą klausimą, nes teorijos niekada gerai neįsimindavau, o jei ir atsimindavau - tai iki atsiskaitymo... :( Be to, kiekviena paskaita bandoma susieti su prieš tai buvusia padarant trumpą įžangą apie tai, ką studentai prisimena iš buvusių paskaitų - įdomus būdas studentą priversti įsiminti pagrindinius dalykus.
2) Dar vienas kitokio pobūdžio aspektas - anglų kalba. Lietuviškai pateikta medžiaga mielesnė, tačiau AČIŪ dėstytojui už pratinimą prie anglų kalbos - nėra jau taip ir baisu, kaip iki šiol maniau :)
3) Galiausiai galimybė išsiaiškinti klaidas ir jas aptarti auditorijoje. Aptarimus labai vertinu, nes nelieka neaiškumų. Kodėl tai įvardinau kaip kitokį pobūdį dėstomo dalyko? Todėl, kad kituose dalykuose to paprasčiausiai nebūna, kartais neįmanoma net pamatyti kur ir kiek klaidų padarei, už ką gavai atitinkamą pažymį.
Minusai. Didžiausias minusas buvo tai, kad namų darbų užduotys, kurių įvertinimai įtakoja kaupiamąjį balą, nebuvo labai aiškiai suformuluotos. Bent jau man asmeniškai patogiau, kai būna pateiktas atskiras užduočių aprašymas, laiko apribojimas iki kada reikia pateikti atliktą užduotį dėstytojui. Galbūt tai nėra didelis minusas, gal tik man reikėtų persiorientuoti :) O dėl to, kad paskaitas dėstė daug dėstytojų, manau nėra minusas. Ilgai svarsčiau apie tai, tačiau manau tai - dar vienas būdas išgirsti dėstoma dalyką iš kelių pusių.
Tam kartui tiek :)
Angel, 2011-05-20
Tai vis dar labiausiai patinkantis dėstytojas visame VDU. Žinių visuomenės dalyko kursas buvo gana įdomus, tačiau buvo keletas trūkumų, kurie, galbūt, nuo dėstytojo nepriklausė - tai dalyko dėstyme didelė dėstytojų kaita (į tai neįeina kviestinės paskaitos), visas kursas atrodė tarsi suskaidytas į dalis, ir kai kada buvo sunku sujungti jas į bendrą vaizdą.

Bendravimas: malonus ir šiltas, stengiamasi ištrinti nereikalingą ribą tarp studento ir dėstytojo, šiuolaikiškas požiūris į studentą.

Kompetencija: puikus dalyko žinovas, per paskaitas vieną ir tą patį dalyką pateikia įvairiapusiškai ir parodo, kaip jį pritaikyti praktiškai kasdieninėje veikloje. Suteikia studentams ir teorinių ir praktinių žinių.

Pažymiai: Atitinka studentų žinias, yra galimybė mokytis iš savo klaidų ir jas taisyti.
Pridėti arba redaguoti savo atsiliepimą!

Kompetencija

Nenoriu komentuoti / nežinau

Tiesiog genijus :)

Nepriekaištingos žinios

Žino daugiau nei yra būtina kursui

Žino tiek kiek reikia

Kai kurių žinių trūksta

Dažnai susidaro įspūdis, jog nežino apie ką šneka

Ničnieko nenutuokia


Bendravimas

Nenoriu komentuoti / nežinau

Kur žengia, ten pražysta gėlės :)

Visus gerbia, puikiai bendrauja

Linkęs/-usi palaikyti draugiškus santykius

Laikosi neutraliai

Sunkokas bendravimas, kandžios pastabos

Mėgsta tyčiotis

Viešai tyčiojasi ir niekina studentus


Pažymiai

Nenoriu komentuoti / nežinau

Pažymiai netgi geresni nei studentai verti

Pažymiai tikrai geri

Pažymiai atitinka žinias

Sunku pasakyti, įvairiai būna

Vertina griežčiau nei yra būtina

Vertina per griežtai

Be jokio reikalo prirašo skolų


Komentaras (Trumpas atsiliepimas apie dėstytoją)


Anoniminis komentavimas laikinai išjungtas - prašome prisiregistruoti ir prisijungti


Jeigu įvedant naują mokymo įstaigą įsivėlė klaida (ir ši įstaiga dar neturi nei vieno komentaro ar dėstytojo), galite ją tiesiog ištrinti ir pridėti kaip naują.
Ar tikrai trinti?

Klaida dialog_pranesk_js
Jeigu matote šį tekstą, praneškite administratoriui. Dėkui.

Klaida dialog_paklausk_js
Jeigu matote šį tekstą, praneškite administratoriui. Dėkui.